Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

Decoupage - Ντεκουπάζ - Μεταμόρφωση Συρταριέρας.





Είναι απίστευτη η αλλαγή σε ένα έπιπλο όταν το μεταμορφώσεις είτε με ένα απλό βάψιμο ή με την τεχνική του Decoupage - Ντεκουπάζ.
Δείτε ακόμη μία δημιουργία μου που με ενθουσίασε όπως όλες φυσικά.
Μία απλή και συνηθισμένη μικρή συρταριέρα ή κομοδίνο αλλάζει και αποκτά την δική της προσωπικότητα και στολίζει το χώρο μας τόσο όμορφα.



Πρώτα από όλα έβγαλα τα συρτάρια και τα πόμολα. Μετά με το σφουγκαράκι - γυαλόχαρτο τα έτριψα καλά.



Για τις εσοχές χρησιμοποίησα ειδικό σφουγκαράκι με στρογγυλεμένη επιφάνεια.



Δείτε πως εφαρμόζει τέλεια μέσα στην εσοχή.


Αποφάσισα να μην βάψω τα πλαϊνά μέρη στης συρταριέρας επειδή μου άρεσε το ξύλο που έχει.




Αφού καθάρισα πολύ καλά με ένα νωπό πανάκι όλη τη σκόνη, έβαψα την συρταριέρα με τρεις στρώσεις μπογιάς.
Όπως βλέπετε και έτσι να την άφηνα χωρίς το Decoupage - Ντεκουπάζ είναι πανέμορφη.


Δείτε σε παλαιότερες αναρτήσεις μου την τεχνική Decoupage - Ντεκουπάζ. 




Έτοιμη η μεταμόρφωση της συρταριέρας μου και βρήκε την θέση της μαζί με τις υπόλοιπες δημιουργίες μου.









Δείτε επίσεις :









                                          



                                           
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook

Πανέμορφα Έργα Τέχνης Μοναδικά

Δημοσιεύτηκε από DIY Ideas - Home & Garden by Maria στις Παρασκευή, 2 Μαΐου 2014

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Βρείτε μας στο Facebook