Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Decoupage - Ντεκουπάζ Σε Ντουλαπάκι.








Άλλη μια δημιουργία μου,....είχα αυτό το ντουλαπάκι στην αποθήκη μου και ήθελα να του δώσω ζωή και χαρακτήρα.
Οπότε έπιασα τα πινέλα, τις μπογιές και τις χαρτοπετσέτες μου και προπάντων μουσική στο ραδιόφωνο, και στρώθηκα στη δουλεία.
Με την ίδια διαδικασία όπως έφτιαξα και τις προηγούμενες δημιουργίες μου με Decoupage - Ντεκουπάζ.












Το κρέμασα δίπλα στον καθρέφτη μου και έβαλα όλα τα καλλυντικά μου που τα είχα μέσα σε ένα συρτάρι και ποτέ δεν έβρισκα αυτά που ήθελα. 


 Δείτε επίσεις:









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook

Πανέμορφα Έργα Τέχνης Μοναδικά

Δημοσιεύτηκε από DIY Ideas - Home & Garden by Maria στις Παρασκευή, 2 Μαΐου 2014

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Βρείτε μας στο Facebook