Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Decoupage - Ντεκουπάζ - Μεταμόρφωση Ξύλινου Επίπλου Σε Κρεβατοκάμαρα.






Επιτέλους αποφάσισα να μεταμορφώσω αυτό το ξύλινο έπιπλο που είχα στην κρεβατοκάμαρα μου.
Θα παρατηρήσετε ότι τα κοσμήματα μου τα είχα καρφιτσωμένα σε ένα κομμάτι σελοφάν.
Σε προυγούμενη ανάρτηση μου σας έδειξα πως έφτιαξα τα καδράκια για τα κοσμήματα μου




Πρώτα απο όλα έβγαλα τα χερούλια από τα συρτάρια και έτριψα όλο το έπιπλο.



















Αφού το σκούπισα καλά με ένα υγρό πανάκι το άφησα να στεγνώσει. 
Με το αγαπημένο μου ρολό το πέρασα δύο χέρια μπογιάς αφήνοντας το πρώτο χέρι να στεγνώσει για τρείς ώρες περίπου.







Σειρά έχει η διακόσμηση με Decoupage - Ντεκουπάζ. 
Δείτε εδώ βήμα βήμα την τεχνική. Decoupage - Ντεκουπάζ σε Κασπώ.










Τέλος, ξαναέβαλα τα χερούλια και όπως βλέπετε πρώτη θέση έχει η πρώτη δημιουργία μου με decoupage - ντεκουπάζ Ρομαντικό Κουτί Κοσμημάτων με Χαρτοπετσέτες.


Ενθουσιάστηκα πολύ με το τελικό αποτέλεσμα που έδωσε μια ρομαντική νότα στην κρεβατοκάμαρα μου.


Δείτε επίσεις :

 
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook

Πανέμορφα Έργα Τέχνης Μοναδικά

Δημοσιεύτηκε από DIY Ideas - Home & Garden by Maria στις Παρασκευή, 2 Μαΐου 2014

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Βρείτε μας στο Facebook