Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Βασιλικός : Φτιάξτε Εύκολα Νέα Φυτά Βασιλικού.




Ο βασιλικός, αγαπημένο βότανο ιδιαίτερα στην Ελλάδα, είναι αρωματικός, γευστικός, εντομοαπωθητικός και απολυμαντικός.

Κερδίζει τον θαυμασμό μας όπου και αν στολίζει τα μπαλκόνια ή τον κήπο μας.

Πρόσφατα έμαθα πως να φτιάξω νέα φυτά βασιλικού πολύ εύκολα και τόλμησα να το κάνω. 
 
Το να κάνεις νέα φυτά βασιλικού είναι ευκολότερο από ότι νόμιζα τελικά. 

Είναι τόσο απλό όπως το να τοποθετήσεις μερικά κλαδάκια βασιλικό, σε ένα δοχείο με νερό.



Έκοψα κλαδάκια από τον αγαπημένο μου βασιλικό.


Αφαίρεσα τα χαμηλότερα φύλλα και έκοψα τις άκρες με ένα κοφτερό μαχαίρι  για να έχουν καθαρό κόψιμο προτού βάλω τα κλαδιά σε νερό.


Χρησιμοποίησα άδεια πλαστικά μπουκάλια νερού, τα οποία έκοψα το πάνω μέρος, τα τύλιξα με αλουμινόχαρτο και αφού τα γέμισα με νερό, έβαλα τα κλαδάκια βασιλικού μέσα.

 Μετά από λίγες μέρες τα κλαδιά ρίζωσαν! 


Τα φύτεψα σε γλαστρούλες που έβαψα και διακόμισα. Εδώ σας δείχνω πως ήταν αρχικά η γλάστρα μου.



Και αφού την έβαψα στο χρώμα που ήθελα, χρησιμοποίησα κορδονάκι για να τυλίξω γύρω γύρω με την βοήθεια του πιστολιού σιλικόνης.




Έτοιμη η γλάστρα μου για να φυτέψω τον βασιλικό μου.........



....... και να διακοσμεί τον χώρο μου.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook

Πανέμορφα Έργα Τέχνης Μοναδικά

Δημοσιεύτηκε από DIY Ideas - Home & Garden by Maria στις Παρασκευή, 2 Μαΐου 2014

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Βρείτε μας στο Facebook